SERWIS MIEJSKI


Zamówienie


  • Wyślij zgłoszenie naprawy na adres email: serwis@gsm-ursus.pl
  • Podaj dane adresowe do odbioru urządzenia.
  • Określ czas w którym można odebrać urządzenie.
  • Serwisant może też wykonać naprawę na miejscu u Klienta.

Realizacja


  • Urządzenia odebrane przez Naszego kuriera do godziny 13:00, wracają po naprawie do Klienta tego samego dnia.
  • Urządzenia odebrane po godzinie 13:00 są zwracane następnego dnia.

Płatność


  • Płatność za wykonaną usługę jest realizowana w formie gotówkowej lub przelewowej po wykonaniu usługi i zwrocie urządzenia.
SERWIS KRAJOWY

Wysyłka


Urządzenie należy wysłać na adres serwisu:

KOM-SERWIS

ul. Dzieci Warszawy 9

02-495 Warszawa

Realizacja


  • Przy wysyłce urządzenia do naprawy prosimy o dołączenie informacji dotyczącej usterki, dokładnego adresu zwrotnego oraz aktualnego numeru telefonu.
  • W przypadku braku zgody na naprawę koszt diagnozy to 50zł + koszta wysyłki.
  • Po akceptacji kosztorysu przystępujemy do naprawy.

Zwrot i Płatność


  • Płatność jest realizowana za pobraniem lub w formie przelewu na konto bankowe na podstawie dowodu sprzedaży.